Zastosowanie EPP jako materiału konstrukcyjnego znacznie zmniejsza emisję CO2!

Ostatnie badania przeprowadzone przez naszego dostawcę surowca JSP pokazują, że zastosowanie EPP pozwala zmniejszyć nawet 12-krotnie emisję CO2 względem alternatywnych materiałów.

Cechą charakterystyczną wyrobów HSV jest ich niska masa, która w połączeniu z pozostałymi właściwościami materiału wpływa na znaczną oszczędność energii na przestrzeni całego cyklu życia produktu finalnego.

W raporcie ‘ARPRO LCA report’ link  można znaleźć artykuł o redukcji ciężaru tylnego siedzenia amochodowego poprzez zastosowanie EPP jako rdzenia konstrukcji.

W całym cyklu życia siedzenia samochodowego, w porównaniu do poprzednich rozwiązań konstrukcyjnych, EPP oszczędza do 265 kg emisji CO2. Cały cykl produkcyjny EPP „od surowca do recyklingu” generuje jedynie 22-kilogramową emisję dwutlenku węgla.

Z ekologicznego punktu widzenia nasuwa się jednoznaczna opinia, że stosowanie EPP jako materiału konstrukcyjnego i izolacyjnego jest najbardziej efektywnym rozwiązaniem.

The Particle Foam Engineers swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami wspierają walkę z globalnym ociepleniem.

 

 

 

Powrót do przeglądu

Zaufali nam :

Solvis, HSV the particle foam engineers, EPP
HSV the particle foam engineers supplier of Balmoral
M&G Group, customer HSV the particle foam engineers

Potrzebujesz więcej informacji?

Skontaktuj się z jednym z naszych ekspertów